Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data01/virt119635/domeenid/www.piltsberg.com/htdocs/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Spaa elu teine vaatlus - Piltsberg
Piltsberg_logo

Spaa elu teine vaatlus

Esimene öö möödus meil huvitavalt. Madeliine jäi magama alles mingi kolme paiku. Mitte ükski asend ei sobinud peale issi süles olemise. Pidin teda ikka korralikult kussutama. Hommik jõudis kätte liiga kiiresti. Vähemalt minu jaoks. All restoranis pugisime hommiku buffees kõhud punni. Mina kallasin vähemalt kannu jagu kohvi endale sisse ja olime valmis uuteks seiklusteks!

\"\"
Hommikune kohvi sisse kallamise protsetuur.
Ai, Merrum oli nii uhke, et sai ise võikusid teha.

Peale hommikusööki läksid suuremad põnnid käehooldusesse ja Madeliine beebide massaaži. Oi, kui uhked Merimee ja Elanora olid! Peale seda oli meil plaan minna lõunasele jalutuskäigule Kuressaare linnusesse ja nunnusse väikseid söögikohti ja poekesi täis keskklinna. Kuidas sa lähed linna peale küüned täiesti värvimata?!

\"\"
Proua käte hoolitsuses. Väikestele preilidele on see protsetuur spa külastuse juures must be!
Okeeeiii! See on lahe! Emme ei luba meil ise kunagi küüsi värvida.
Emme, ma saan ise värve valida!!!
\"\"
Sajandi sündmus, Elanora istub vaikselt ühe koha peal.
Elanora tagasihoidlik värvibukett.

Samal ajal, kui Katu suuremate plikade hoolitsust jälgis, olin mina Madeliinega beebide massaažis. Võin kohe ära öelda, et sellistele üle ühe aastastele beebidele on seda teha üsna väljakutsuv. Madeliine keerles nagu vurr mööda massažilauda ringi. Ma tilistasin erinevate mänguasjadega tal silme ees samal ajal kui teda muditi. Lõpptulemus oli see, mida me ootasime. Peale massaži oli Madeliine nii kutu, et vaevu jõudsime ta riidesse panna, kui juba lõunatudu maha murdis.

\"\"
Madeliine ei saanud veel hästi pihta, et mudimine peaks olema tegevus, kus lihtsalt rahulikult vedeled. Ta lasi selliseid hundirattaid, et anna olla.
Nats oli ikka kõdi ka.
Poole ajast ta tegelikult ikka kaiffis ka.

Kuressaare kesklinn ja linnus olid nii nunnud. Selline tunne nagu oleks sattunud päkapikumaale. Soovitan kõigil vähemalt korra talvel Saaremaad avastama minna. Meie linnaskäik oleks olnud vast veelgi muhedam, kui Merimee poleks jauramisnooti kõrgel hoidnud. Talle tundus see väikelinna jõulumaagia avastamine täiesti ajuvaba tegevusena, kui arvestada seda, et me elasime erinevaid basseine täis majas. Jube lahe oleks, kui vähemalt selliste minipuhkuste ajal ei peaks energiat kulutama laste jauramiste peale. Umbes 5 minutit hiljem, kui Merrum kärus koos Madeliinega norskas, oli tegelik jauramise põhjus välja selgitatud.

\"\"
Vaidlemiskomisjon arvamas, et maailma nõmedaim mõte on imekaunisse talvisesse Kuressaarde töllerdama minna.
Habemega nunnad on Saaremaal üsna tavaline nähtus. Selle isendi eest põgenesime ära Kuressaare linnusest.
See tüüp äratas Elanoras teatavaid kahtlusi.
\"\"
Elanora jäi üsna skeptiliselt seda kondist jõmmi vaatama.
No ja siis, et pool tundi järjest jaurasin. Teen sellise nunnu näo ja kõik on sekundiga unustatud. Lähme eluga nüüd edasi.
Keskklinn oli päkapikke otsast ääreni täis.
\"\"
Mina olen ka veel päkapikk.
Parim transpordi vahend terves Kuressaares on ikka issi.
No väga mõnusa merevaatega toa saime.
\"\"
Akna all oli meil välibassein. Plikad arutamas, et kas otse rõdult ei annaks kuidas sinna sisse karata?
Väike preila oma protsetuuri ootamas. Hämmastav, kui vaikselt nad oskasid spa alal olla.
Nunnu kuubis.

Peale lõunatudu ootas plikasid maailma parim spa protsetuur – šokolaadimassaž. Merimee sai asjale kohe pihta, et see saab olema lõbus, kuid Elanora suhtus sellesse pealtnäha pruuni kakaga mökerdamisse üsna suure skepsisega. Meelitasime kogu kambaga ta lõpuks massaažilauale ja kui massažitädi talle esimese tilga šokolaadi suhu tilgutas, oli Elanora sekundi pärast sõrmed püsti täiega rokkima. Plikad mõnulesid ikka täiega, mäkerdasid endid ise nii kuidas tahtsid, keegi ei keelanud. Limpsisid igalt poolt mõnusat šoksi. See rõõm oli üüratu. Minu arust peaks põhiõigustes kirjas olema, et iga laps peaks vähemalt korra lapsepõlve jooksul šokolaadi massaaži saama.

\"\"
Ja paari sammu pärast algab vaieldamatult maailma kõige mõnusam massaaž.
Viie punkti skaalal, mis tunne on Merrum ? VIIIIIIIS!!!
Oot, kas ma hommikul hambaid pesin? Oh, pole hullu, pesen igaks juhuks nüüd üle.
See pilk ütleb kõik!
Oot, enne mudimist väike kvaliteedikontroll.
Pool šoksist läks Elanora puhul kindlasti suhu.
\"\"
Palun kalla natuke veel šokolaadi. Mul nagu üks ruutsentimeeter on katmata.
Elanora kas sa tead midagi sellest šokolaaditahvlist mis siin laua nurgal oli? Elanora – issand ma ei teagi… Võib olla Merimee võttis?
Detsembri alguses ütlemata hea jumega lapsed.

Peale laste protsetuuri läksime meie põnnidega tuppa ja Katu näohoolitsusse. Lapsi just väga keeruline vaadata polnud. Elanora kukkus sõna otseses mõttes voodi ette maha ja jäi sügavasse unne. Madeliine tegi ka väikse iluune. Merrum palus multikate luba. Mina sain ajakirja lugeda. Ja Katu nautis samal ajal maailma parimat teenindust. Ühesõnaga kõik olid rahul.

Mina läksin pärast Katut nelja käe massaazi. Polnud sellist asja kunagi proovinud. See oli mega kogemus. Seda on keeruline kirja panna. Mingil momendil oli mul tunne nagu ma hõljuksin mõnusa spa muusika lainete poolt kantuna kuskil massaažilaua ja lae vahel. Täielik meditatsioon, kus kaotasin aja ja ruumi. See protsetuur ei ole just kõige odavam, aga on kindlasti kogu raha väärt. See esmakordne emotsioon ei unune mul kunagi. Soovitan kindlasti järele proovida.

Peale protsetuure suundusime õhtusöögile. Elanora pidin lihtsalt põrandalt kaasa haarama ja pool magades kaasa võtma. Ta oleks muidu õhtusöögi maha maganud. Meid teenindas seekord Mari nimeline neiu. Ta oli ikka mega vahva. Tundis ära meie ökolembelise elustiili ja oskas menüüst just lastele sobivad joogid soovitada, portsjonid parajaks paluda teha ja oli ikka ülitore meiega.

\"\"
Mõnuasalt soojendav supp paraja vürtsikusega.
Katu tellis saiakuubikutega salati.
Jep, Mari oskas asju väga kenasti soovitada.
Maiasmokkade unenägu.
Enne pugimist väike perekondlik pilt. Katu lubas ennast ka siia photoshoppida, kunagi.

Õhtusöögi ajal tuli meil Katuga kurikaval plaan teha natuke romantikat. Meie ideaalne plaan nägi ette, et lähme väsitame lapsed peale õhtusööki saunades ja basseinides korralikult ära. Seejärel paneme nad naridesse nossama ja mina võtan restoranist kaasa juustuvaliku, et seda koos hea veiniga voodis vedeledes romantikafilmi vaadates nautida. Plaan oli mega! Saime Mariga jutule, et paneb meile juustuvaagna valmis, et jõuaksin enne sulgemist läbi lipsata. Kuni selle osani toimis kõik nagu kellavärk. Siis läks aga midagi nihu. Romantikafilmi asemel üritati püsivalt telekas multikakanalile panna. Narides haigutas tühjus. Voodist oli saanud batuut, kus Katu üritas lendlevaid juuste kinni püüda ja mina veinipokaale päästa. Ei hakka järgmine kord üldse mingeid romantika mõtteid hellitamagi, kui lapsed kaasas on.

\"\"
Romantiline juustuvalik voodis. Mõnus, kui lapsed oleksid maganud või midagi.

Öö oli seekord ikka väga kreisi. Elanora ja Merimee jaurasid üksteise võidu. Hommikuks olid kõik pätakad meie voodis, mina magasin külmunud kringli asendis liiga lühikeses naris. Tegime peale hommikusööki ühed virgutavad solberdamised ja mõnusad saunad, mis kenasti kondi tagasi pehmeks tegid.

Jep, Katu oli päriselt ka meiega kaasas.
Veekoletise tagasitulek!
Elanora kunstiline performans. Selle nimi pidavat olema \”pisike puuks\”.
Madeliine vaatab oma suure õe puuksu performansit väga kahtlustavalt.
\"\"
Madeliine silmad on sama sinised nagu bassein. Nõnda tasub ainult tema silmatesse vaadata ja oled taas mälestustes mõnusas soojas bassus ligunemas.
100% elunautleja.
Elanora lemmik bassu oli mullikas. Oleme ausad eks see meeldis kõigile.

Kokkuvõtteks võime öelda, et kui plaanite minna koos põnnidega mitmeks päevaks spaatama, siis GOspa peaks olema esimene valik. Kui laste vanus hakkab jõudma sinna kümne lähedale, võib veekeskuse osa neil ammenduda, kuid noorematele jõmmidele on see täpselt paras. Teenindav personal sai lastega väga kenasti ühele lainele. Meie hirmud, et lapsed hakkavad protseduuride ajal jaurama või väsivad ära, olid täitsa asjata. Nendega tegelesid oma ala proffesionaalid, kes oskasid neid just sellesse õigesse lainesse viia.  Täname kogu personali, kes suhtus meisse nagu oma peresse. Teete väga proffesionaalset tööd ja on tunda, et teete seda hingega. Kohtumisteni!

\"\"
Nii nunnud kingitused saime tee peale kaasa!!!
Preilad jäid täiega rahule!

Ole kursis Piltsbergide tegemistega, viska Facebookis like ja jälgi meid Instagrammis ja YouTubes! Kui Sulle see lugu meeldis, siis jaga seda teistelegi. Sedasi inspireerime koos rohkemaid inimesi ja teeme maailma paremaks kohaks.