Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data01/virt119635/domeenid/www.piltsberg.com/htdocs/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

#101 kingitust. Väga põneva ja uusi piire avardava nädala kokkuvõte. - Piltsberg
Piltsberg_logo

#101 kingitust. Väga põneva ja uusi piire avardava nädala kokkuvõte.

Uuh! See nädal juhtus ikka kõike. Saime laste esmaabis käia, kodu muutus korraks telestuudioks ja jõudsime isegi Merrumi sünnari selle möllu juures ära pidada. Sellist tempot ei mäleta ma küll juba pikemat aega nagu meil eelmine nädal peal oli.

#57.Koristasime Elanoraga kodu. Merrum avaldas soovi memme- taadu poole jääda. Seega saime Elanorale rohkem fookust suunata. Saime teada, et Ela Hästi saade Tallinna TV-st soovib meiega saadet teha ja seda meie kodus. See tähendas ainult üht – tuli hakata seda segasummasuvilat koristama. Sellest, kui kiiresti kolme lapsega kodu sassi läheb, olen rääkinud oma varasemas blogis. Kahjuks see koristamisee pool nii kiiresti ei käi nagu segamini ajamine ja pole pooltki nii huvitav. Just seda huvitavat poolt üritasingi Elanorale sisse süstida. Lõpuks tegime vigurtolmupühkimist, avasime tolmuimejaga rallitamise hooaja ja tegime riiete kappi panemise laulu. Sedasi läbi mängu oli tegelikult kogu see protsess palju lõbusam. Paraku mitte kiirem, aga ikkagi lõbusam.

\"\"
Ma ei väsi mitte kunagi meie imemasinat Dysonit kiitmast. See tolmuimeja muutis meie elu!

#58.Chillisime Nanobeebi ja Merrumiga terve õhtupooliku EMO-s. Meie haigla seikluste kohta saab lugeda pikemalt sellest blogist. Iga kogemuse saad enda jaoks lõpuks kuidagi õpetlikuks teha. Lihtsalt ei tohi kaotada head huumorit ka kõige kehvemate juhtumite juures.

Pildistasin kohvitopsi ja veel palju muud huvitavat pildile.

#59.Valmistasime telekaamerate ees sünnarikaunistusi. Sellel päeval oli meil külas imeline Liisa-Indra koos kaamerameestega. Mina rääkisin meie tegemistest ja kuidas vanemaid inspireerida lastega rohkem aega tegeleda. Ja lapsed olid samal ajal lapsed, ühesõnaga tegid kõik selleks, et mingit käkki keerata ja issil higimull otsaette ajada. Lisaks meisterdasime üheskoos laste sünnaripeo jaoks kaunistusi. Tundub palju lahedam, kui ikka ise oled teinud sellised uhked asjad valmis.

\"\"
Elanora ootab millal kääridega lõikama saab hakata. Seekord jäi vaip kenasti terveks.

#60.Loomaia meisterdamistuba. Meil avanes erakordne võimalus piiluda loomaia tagatubatesse ja ise meisterdada loomaia loomade eluruumi rikastamiseks vahvaid mänguasju. Mul oli peale seda külaskäiku hoopis teine arusaam sellest, miks ja kuidas loomaaed toimib. See, millise pühendumusega need inimesed üritavad loomade elu kasinates tingimustes võimalikult huvitavaks teha, on hämmastastav. Kui mõnikümmend aastat tagasi oli loomaed lõbustusasutus, kus inimesed käisid enda lõbuks ahvipärdikutega pilte tegemas, siis täna on see eelkõige haridusasutus. Siin saad selgeks, miks peab hoidma elusloodust tervikuna ja mis tagajärjed on meie igapäevastel valikutel. Nutellat on tore saia peale määrida küll, aga seal on üsna palju sees dzungliloomade verd, kes pidid palmiõli pärast surema.

Elanora lemmarid alpakad.
\"\"
Merrumi uus semu, kellega vanni minna.

#61.Merrumi sünnipäev. Hommikune sünnipäevalaul ja voodisse toodud kingitused. See sära lapse silmis, kui lasteaeda pannakse väheke uhkem kleit selga. Küpsisetort, mida kindlasti peab jaguma ka õpetajatele. Need mõnusad vaaritamise lõhnad. Õhtul külla tulevad vanavanemad ja sõbrad. See kõik on täielik maagia, mida igaüks oma lapsepõlvest peaks mäletama.

#62.Kalapüügi katsed. Väljakutse kuuekümne teisel päeval oli suviselt palav aprilli ilm. Selle saatsime mööda maal toimetades. Maal jookseb jõgi otse hoovist läbi. Lapsed nuiasid juba lõunast saati õngesid, et saaks kala püüda. Peale õhtusööki panime uued landid spinningutele külge ja proovisime kalaõnne. Merrumil on asi juba üpris selge. Tema puhul tuleb ainult jälgida, et ta liiga hoogu ei satuks ja suures tuhinas vette ei käiks. Sõbra lastel oli see üsna esimene kord ja ega Elanoragi palju harjutanud pole. Laste tuhin ja rõõm oli piiritu, kui said ise lanti kerida. Mis sest, et kala ei saanud. Põhiline oli tegevus.

\"\"
Oluline on protsess, mitte see, kui palju sa kala saad.

#63.Meie oma minimaailm liivahunnikus. Just nimelt liivahunnikus, sest maal liivakasti pole. Liivahunnik oli järgi jäänud kümne aasta tagusest maja renoveerimisest ja üsna rohtu kasvanud. Kuid kui Ramses ja Merimee selle avastasid, on sealt kenasti kõik umbrohi välja kultiveeritud. Sellel kevadel on Merrumi ponidel üleslöödud vinge indiaanilaager ja üsna korralik käbilehmade karjamaa. Tuunisime uued värvasüsteemid plikadega paika ja riisusime kenasti karjamaa ära. Parandasime aedasid ja karjatasime loomasid. Isegi ühe lauda tegime valmis. Toimetamist jagub sellegipoolest veel pikaks ajaks.

Kui tahad teada, millised näevad välja krutskinaised, siis palun vaata ülal olevat pilti.
\"\"
Käib karjamaa käbilehmade loendus.